سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کابینت آشپزخانه

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود چیدمان آن در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه بسیار اهمیت دارد . مهم ترین قسمت آنآشپزخانه  انتخاب وخرید کابینت مناسب است و قبل از آن باید با انواع مدل‌های کابینت و ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید . پس  با توجه به تنوع  باید  مناسب ترین کابینت آشپزخانهرا  انتخاب کنید .

کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی ساختمان نقش بسزایی در جذابیت خانه دارد. آشپزخانه قلب خانه بوده و دکوراسیون آن بسیار مهم است و باید دکوراسیون آن به صورت کاملا استاندارد طراحی شود تا باعث کسالت و خستگی نشود. کابینت‌ها یکی از اصلی‌ترین اجزای آشپزخانه است که تاثیر فوق العاده بالایی بر روی دکوراسیون آشپرخانه دارد. کابینت آشپزخانه انواع مختلفی دارد و نباید در خرید کابینت‌ها سهل انگاری کنید.

خرید کابینت آشپزخانه

در هنگام خرید کابینت باید از انواع مدل‌های کابینت و ویژگی‌های هر کدام مطلع باشید. نوع کابینت‌های آشپزخانه خود را با توجه به سبک دکوراسیون ساختمان انتخاب  کنید . در هنگام خرید کابینت‌های آشپزخانه باید به رنگ آن توجه کرده و در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است رنگ سفید را خریداری کرده تا فضای آشپزخانه شما بزرگ‌تر نشان  داده شود .

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف  آشپزخانه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدارترین نوع کابینت‌های به کار رفته در آشپزخانه‌ها می‌باشد. دلیل این محبوبیت نزدیکی به طبیعت، جذابیت فوق العاده بالا، قیمت مناسب، مقاومت بسیار بالا و … بوده که این محصول را بسیار پرفروش کرده است. همچنین می‌توانید از کابینت  اقساطی  نیز بهرمند شوید. ام دی اف‌ها از خرده‌های چوب غیر قابل استفاده تشکیل شده و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد و برای تولید این محصول نیازی به قطع درختان نیست. برای افزایش مقاومت کابینت‌های ام دی اف و ضدآب آن یک لایه روکش پی وی سی پرس می شود. کابینت‌های ام دی اف در دو نوع کابینت‌های ام دی اف مات و کابینت‌های ام دی اف براق به بازار عرضه می‌شود.

مزایای کابینت ام دی اف

·         بسیار منعطف و زیبا

·         مقاوم در برابر رطوبت و حرارت

·         تنوع رنگ و طرح

·         سازگار با انواع آب و هوا

·         شستشوی راحت و سریع

·         قیمت مناسب

کابینت انزو

از دیگر کابینت‌هایآ شپزخانه کابینت‌های انزو بوده که از ام دی اف ساخته شده است. این کابینت‌ها بسیار شیک و مدرن بوده و برای افزایش مقاومت و استحکام آن یک لایه گلاس بر روی آن وکیوم می‌شود. نصب کابینت‌های انزو در آشپزخانه باعث مجلل و  لوکس شدن خانه شده و زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضا می‌دهد. کابینت‌های انزو رنگ بندی مختلفی داشته و برای انواع دکوراسیون‌ها می‌توان از آن استفاده نمود.

مزایای کابینت انزو

·         عمر طولانی

·         سهولت در شستشو

·         قطر بالای

·         مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش

·         تنوع در طرح و رنگ

·         نفوذ آب بسیار پایین

کابینت پی وی سی

کابینت‌های پی وی سی آشپزخانه فوق العاده جذاب می باشد و  در آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده . در واقع کابینت‌های پی وی سی همان کابینت‌های ام دی اف است که یک لایه پی وی سی بر روی آن قرار گرفته تا  باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن شود  به همین دلیل این کابینت‌ها عمری بسیار طولانی دارد. در ساخت این محصول از مصنوعات چوبی استفاده شده به همین دلیل از قیمت پایینی برخوردار هستند .

مزایای کابینت پی وی سی

·         وزن سبک و حمل آسان

·         تنوع در طرح و رنگ

·         مقاومت و دوام فوق العاده بالا

·         نصب آسان و راحت

·         مقاوم در برابر خراش و ضربه

·         منعطف و زیبا

·         مقاوم در برابر نفوذ آب


کابینت تمام چوب

کابینت تمام چوب از جمله کابینت‌های بسیار منحصر به فرد بوده که قیمت بالایی دارد و اغلب برای ساختمان‌های کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت ساخت این کابینت‌ها از چوب درختان گردو، بلوط،صنوبر و کاج استفاده می‌شود که مقاومت بسیار بالایی دارند. رنگ طبیعی چوب کابینت‌های تمام چوب گرما خاصی به ساختمان داده و صمیمیت خانه را افزایش می‌دهد. برای افزایش دوام و زیبایی این کابینت‌ها از یک لایه رنگ پلی استر استفاده می‌شود و شما می‌توانید این کابینت‌ها را در انواع رنگ‌ها سفارش دهید.

مزایای کابینت تمام چوب

·         زیبایی خاص و منحصر به فرد

·         کیفیت و مقاومت بسیار بالا

·         رنگ بسیار جذاب و طبیعی

·         امکان حکاکی انواع طرح ها بر روی آن

·         قابل تعمیر در صورت آسیب دیدن

کابینت مدرن

یکی از محبوب‌ترین کابینت‌های آشپزخانه کابینت‌ مدرن است که امروزه سفارشات بسیار بالایی دارد. این کابینت‌ها برای ساختمان‌های لوکس و مجلل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله ویژگی بارز کابینت‌های مدرن، طراحی بسیار ساده این محصول می‌باشد. این کابینت‌ها امکان نورپردازی را برای طراحان ممکن ساخته و طراحان دکوراسیون از این ویژگی برای جذابیت بالای آشپزخانه استفاده می‌کنند. کابینت‌های مدرن تنوع رنگی بالایی دارد ولی معمولا از رنگ‌های خاکستری و  سفید  آن استفاده می‌شود.

مزایای کابینت مدرن

·         طراحی ساده و شیک

·         مقاومت و استحکام بالا

·         کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

·         شستشوی بسیار راحت

·         نصب آسان و راحت

کابینت هایگلاس

 یکی از جذاب‌ترین کابینت‌های مدرن ، کابینت ‌هایگلاس می‌باشد. این کابینت‌ها از ام دی اف ساخته شده و بر روی آن یک لایه هایگلاس پرس شده است. کابینت‌های هایگلاس درخشان و براق بوده و نصب آن در آشپزخانه فضا را روشن‌تر می‌کند. تنوع رنگی کابینت‌های هایگلاس بسیار بالا بوده و شما می‌توانید به دلخواه خود و متناسب با دکوراسیون خود رنگی مناسب را انتخاب کنید. این کابینت‌ها مقاومت و دوام  بسیار بالایی داشته و عمری طولانی دارد.

مزایای کابینت هایگلاس

·         سطح براق و درخشان

·         منعکس کننده نور

·         مقاومت و استحکام بالا

·         ساده، زیبا و شیک

·         شستشوی آسان و سریع

کابینت ممبران

کابینت ممبران از ام دی اف ساخته شده که بر روی آن یک لایه محافظ روکش شده تا مقاومت این کابینت‌ها را در برابر آسیب و ضربه محافظت کند. لایه وکیوم شده بر روی کابینت‌های ممبران باعث مقاومت این محصول در برابر رطوبت می شود و از این رو به کابینت‌های ممبران، کابینت‌های وکیوم نیز می‌گویند. کابینت‌های ممبران طراحی فوق العاده شیک و زیبایی داشته و برای ساختمان‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای کابینت ممبران

·         مقاومت بالا

·         قیمت مناسب

·         عمر طولانی

·         ظاهری بسیار شیک

·         قیمت مناسب

·         مقاوم در برابر نفوذ آب

·         نصب آسان و راحت